6.05.2013

Söz Nişan Kurabiyeleri

Merhabalar,
Hafta sonu ağabeyimin nişan merasimi için Bursa'ya günübirlik bir ziyaret gerçekleştirdik. Çok keyifli çok eğlenceli ve birazda yorucu bir gündü. Gerçekleştirilecek bu aile içi tören için benimde çorbada tuzum olsun diyerek mutlu çifte sürpriz kurabiyeler hazırladım. Gelin Hanım'ın elbisesinin rengini öğrendikten sonra işe koyuldum ve ortaya çok şık bu kurabiyeler çıktı. Gelin damat kurabiyelerim herkes tarafından çok beğenildi özellikle gelin kızımız ertesi gün (bugün) kurabiyelere bayıldığını söylemek için ayrıca şahsıma telefon da açınca değmeyin keyfime. Ben de gelinimizi ve ailesini çok sevdim. Allah, ağabeyim ve nişanlısı için hayırlısını versin ve tamamına erdirsin. Çok mutlu olurlar inşallah.Uzun lafın kısası sıra fotoğraflarda,




















Nasıl olmuşlar fotoğraflar hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiyle kalın,








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...