6.07.2013

Hello Kitty Kurabiyeler

Merhabalar,
Bu aralar blogda paylaşım yapmak için zaman bulmakta zorlanıyorum. Silivri KAGİDER'in Kosgeb işbirliği ile düzenlemiş olduğu Girişimcilik kursu ve siparişler o kadar çok zamanımı alıyor ki bir türlü bloga girmeye fırsatım olmuyor. Hal böyle olunca da paylaşımlar birikiyor. Fırsat buldukça paylaşımda bulunmaya devam edeceğim.
Özge Hanım sevgili kızı Yasemin'in 3. yaş günü kutlamaları için Hello Kitty konseptli kurabiyeler ve cupcake istedi. Kız çocuklarının niye Hello Kitty çok sevdiğini anlamak hiç güç değil ben bu yaşımda bu kadar severken onların sevmemesi imkansız :) Özge Hanım bütün nezaketiyle kurabiyeler ve cupcakeler için teşekkürlerini ve beğenilerini telefonla bildirdi. Bu da beni çok mutlu etti. Küçük Yasemin'e nice mutlu yaşlar dileyerek fotoğraflara geçiyorum.



























Yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın sevgili okurlar,
Sevgiyle kalın,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...