3.08.2013

Çekiliş Sonuçlandı!!!!!

Merhaba takipçilerim,
02/08/2013 tarihinde gece saat 24:00 da cupcake çekilişine katılım son buldu.Hepinize katılımlarından dolayı çok teşekkür ederim. Bu benim ilk çekilişimdi ve ne olacağı ve nasıl olacağı ile ilgili inanın hiç bir fikrim yoktu. Ama yaptım işte sizlerin de desteği ile çok keyifli günler geçirdim ve artık hep birlikte heyecanla çekiliş sonucunu kimin kazandığını merak ediyoruz. İnanın sizler kadar ben de çok heyecanlıyım. Daha fazla kimseyi bekletmeyi istemediğim için çekilişi yaptım ve kazananı belirledim. Veeeeeeee kazanan talihlimizi açıklıyorum!!!!!!!

Kazanan kişi B.Bilge hanımefendi. Kendisini tebrik ediyorum. En kısa sürede kendisi ile iletişime geçip kedicikli cupcakelerini göndereceğim. Yedek talihli de belirledim.Yedek talihlimiz Nilay Temeli 2. yedek talihlimiz de TC Nilgün Komar. Asıl talihlimize ulaşamadığımız taktirde kendilerine ulaşmayı deneyeceğim.
Çekiliş sonuçlarına ulaşmak isteyenler için link adresini de veriyorum :http://www.cekilisyap.com/cupcake-%C3%A7ekili%C5%9Fi#.UfzIopJtbic



İşte oldu sevgili takipçiler. Çekiliş sonucunu açıkladığım ve ilk çekilişimi hayırlısıyla sonlandırdığım için  çok mutluyum. Sizlere destekleriniz için bir kez daha çok ama çok teşekkür ederim. Yeni çekilişlerde yeni postlarda görüşmek buluşmak umuduyla
Sevgiyle kalın,


.

11 yorum:

  1. Ben de Bilge hanım ı tebrik ediyorum çok selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
  2. bilge hanimi tebrik ediyorummmm

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun bilge:)) yine yiyemiycemmm :((

    YanıtlaSil
  4. afiyet olsun bilge:)) yine yiyemiycemmm :((

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler bilge:) Eline ulaştığında yorumlarını merakla bekleyeceğim..

    YanıtlaSil
  6. Herkese çok teşekkür ederim:) Ben de öyle mutlu oldum ki, yemelere kıyabileceğimden hala emin değilim:) Özlem Hanıma bir kez daha teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim Bilge Hanım :) Siz benim ilk talihlimsiniz :) Umarım yediğiniz zaman da aynı duygular içerisinde olursunuz :)Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Aaa yedek talihli oldum demek.. Buna bile.sevindim ben Bilge.tebrik ederim ama yemelisin bence .. Gorseli guzel ama tadini da bilmeslisin... Sevgilerrr...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Nilgün Hanım:)

    Merak edenler için, hediyelerim işte burada:
    http://ojesizcikmamabi.blogspot.com/2013/08/bir-tatl-molas.html
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...