5.10.2013

Fenerbahçe Pastası

Merhabalar,
Bu hafta benim için oldukça yoğun geçti. Kurabiye siparişlerim pasta siparişlerim ve oğlumunda kreşe başlamasıyla ne olduğunu bile anlayamadan hafta sonu gelmiş benim haberim yok. Yoğunluktan sizlerle fotoğrafları paylaşamadım. Hafta sonu hepsini sırayla paylaşacağım kısmetse. İlk olarak sizinle oğlumun kreşinin yani Elif Anaokulu'nun güzel ve dünya tatlısı sahibelerinden Seza Hanım'ın yeğeni Uğur'un doğum günü için istediği Fenerbahçe pastasını  paylaşmak istiyorum.




















Sevgiyle kalın görüşmek üzere hoşçakalın,






4 yorum:

  1. Bir beşiktaşlı olarak hayır diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bende bir fenerbahçeli olarak beşiktaş kurabiyeleri yaparken çok keyif almıştım diyorum.

      Sil
  2. Bundan 10 kişilik bu pasta fiyat ne kadar

    YanıtlaSil
  3. 546 779 88 79 nolu telefona whatsapp mesaji gonderirseniz yardimci olabilirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...