6.10.2013

Sürpriz Doğum Günü Kurabiyeleri

Merhaba arkadaşlar,
Perşembe akşamüstü okuldan arkadaşım Savaş Cuma günü eşinin doğum günü olduğunu söyledi ve sürpriz kurabiyeler istedi. Üstelik eşinin yeni hamile olduğunu da söyleyince kıramayıp sabahlamayı göze alarak yapmayı kabul ettim. Savaş ile neler yazacağımıza karar verdik.Süre çok kısa olunca çok özel bir şeyler yapamadım ama elimden gelenin en iyisini ve en özelini yapmaya çalıştım. Neyse ki güzel ve nazik bir insan olan doğum günü kızı Evrim kurabiyelere bayıldıkları haberini verince içim çok rahatladı :)Bu siparişte Savaş'ın bir cümlesi çok hoşuma gitti "Sizi çok seviyorum" Allah'ım mutluluğunuzu daim etsin.Bu cümleyi söylerken sesindeki heyecanı duymalıydınız telefonda bile sevgiyi hissedebiliyordunuz.Bana da fotoğrafları sizlerle paylaşmak kaldı. Bu arada Sevgili Evrim ' i de tekrar tebrik etmek istiyorum. Tebrikler Evrimcim nice mutlu yıllara eşin ve doğacak bebişinle birlikte çok mutlu olun inşallah :) Sizler de buyurun fotoğraflara,




























Sevgiyle kalın,






2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...