1.11.2013

Ben Ten Pasta ve Oğlumun Doğum Günü

Merhaba sevgili takipçilerim,
Bugün sizlerle okulunda arkadaşlarıyla kutladığımız oğluşumun 4. yaş günü için hazırladığım kurabiyeleri ve pastayı paylaşmak istiyorum. Özel istek üzerine pasta ve kurabiye konsepti bir çizgi film kahramanı olan Ben 10 olarak belirlendi. Pastanın olmazsa olmazı Ben 10 karakteri ve dört kollu adlı canavarıydı. Kurabiyeler de ise Ben 10 saati yani nam-ı diğer Omnitrix :)
Okuldaki(Elif Anaokulu) başta öğretmenimiz Ferhan Hanım olmak üzere emeği geçen herkese çok ama çok teşekkür ederim. Günümüzü güzelleştirmek için ellerinden gelen her şeyi fazlasıyla yaptınız.
Son olarak ta canım oğlum iyi ki doğdun iyi ki oğlumsun ve uzun sağlıklı mutlu yılların olsun seni çok ama çok seviyorum :)


























Pastanın içi nasıl diye merak edenler için bu fotoğrafı da eklemek istedim :)




Yorgun ama mutlu bir anneden kucak dolusu sevgiler ,







4 yorum:

  1. Bizde iyi ki doğdun Ayberk diyelim :)
    Elinize sağlık özlem hanım

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem olmuşlar.. Ellerinize, emeğinize sağlık. Ayberk'in doğum günü kutlu olsun. Hayatta tüm dilekleri gerçek olsun.. Sevgiyle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Oya Hanımcım iyi dilekleriniz için :) sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...