22.01.2014

Sevgililer Günü Kurabiyeleri

Merhabalar,
Yılbaşında yaptığım çekilişte kurabiye kazanan  kendinin ruh doktoru blogunun güzel sahibesi +elif doğan Hanım yılbaşında kurabiye istemediğini belirtip ileri ki bir tarihte  isteyip isteyemeyeceğini sormuştu ben de bence hiç bir problem olmayacağını hakkının daimi olarak saklı kalacağını söylemiştim. Geçenlerde kurabiyelerini istedi ve kırmızı kalplerden oluşmasını rica etti ben  de çok büyük bir keyifle çalıştım. Eline ulaştığında beğenisini anlatan çok güzel bir post hazırladı ve blogunda izleyicileri ile paylaştı. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Kendisine bir kez daha bütün güzel sözleri için ve hazırladığı post için çok teşekkür ederim. Hadi gelin şimdi fotoğraflara birlikte bakalım. Sizler de beğenecek misiniz acaba ?






























Herkese kucak dolusu sevgiler,






2 yorum:

  1. ama biz hala yiyemedik bunları :) elinize sağlık.herkese de tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kendinin ruh doktoru :) Bence afiyetle yemelisiniz tadını da tavsiye ediyorum. Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...