2.03.2014

Güllerin İçinden Canııııımmmm!

Merhabalar,
Nasılsınız sevgili takipçilerim? Ben sizinle paylaşımda bulunmaya çok alışmışım anlaşılan, Sizlerle paylaşımımı azalttığımda kendimi kötü hissediyorum zaman ayıramadıkça size haksızlık ettiğimi düşünüyorum. Seviyorum sizlerle paylaşımda bulunmayı.
 Bugün de sizlerle benim için çok özel iki insan için hazırladığım gül keklerimin fotoğraflarını paylaşacağım. Ağabeyim ve sevgili eşinin nazik yemek davetine giderken onlara özel ve daha önce hiç yapmadığım özel ama lezzetli bir şey yapmak istedim. Kurabiye,cupcake,pasta ve macaronlarımın lezzetini daha önce tattırmıştım. Hal böyleyken daha önce fotoğraflarını gördüğüm ancak hiç denemediğim gül kekler aklıma geldi.  İlk kez yapınca yapım aşaması biraz meşakkatli geçti ama sonuç bütün yorgunluğuma değdi. Lezzeti ve görüntüleri ile tam not aldılar bu da bana yetti. Ben lafı daha fazla uzatmayayım ve artık sizlerle fotoğrafları paylaşayım.
























Sizlerin düşünceleri benim için önemli nasıl olmuşlar sizce ?
Hepinize kucak dolusu sevgiler





9 yorum:

  1. Özlem Hanım gül kekleriniz o kadar güzel görünüyor ki üstüne söyleyecek söz bulamıyorum. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin Hanım bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :) Sevgiler

      Sil
  2. Ozlem hanim merhabalar ben fatma akgunler hani gul kalipci;))cok guzeller artik bende takipcinizim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fatma Hanım, teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim.Sevgiler

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık, harika görünüyorlar bayıldım. o kadar muntazamlar ki süperr:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem Hanım çok teşekkür ederim sizlerin beğenileri ile ben daha şevkle çalışıyorum. Bu arada malesef tarif vermiyorum, sadece yaptıklarımın fotoğraflarını paylaşıyorum ama isterseniz kurslarıma katılabilirsiniz orada bütün detayları ile tariflerimi paylaşıyorum. Sevgiler

      Sil
  6. Kesinlikle çok güzel görünüyorlar. Lezzeti için de eminim ki aynı şeyleri söyleye bilirim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...